Nová strategie modrého oceánu : pět kroků jak se posunout do modrého oceánu, vyhnout se konkurenci a zajistit si tak ziskový růst /
Autor: Kim, W. Chan
Vydáno: (2018)
Epub
Pro půjčování e-knih musíte být přihlášeni.
Jak si půjčit e-knihu?
Sami v moři konkurence : marketing management bez kapky teorie ve 20 problémech a 80 řešeních /
Příručka vysvětluje účinné postupy z oblasti marketingu. První část je věnována dvaceti marketingovým tématům; vytváření vlastní strategie, budování značky, získávání zákazníků, řešení komunikační krize nebo podpora prodeje. Druhá část poskytuje odpovědi na otázky věnované praktickým problémům....
Uloženo v:
Hlavní autor: | Bárta, Leoš |
---|---|
Médium: | Elektronická kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Brno :
BizBooks,
2019
|
Vydání: | 1. vydání |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Podobné jednotky
-
Nová strategie modrého oceánu : pět kroků jak se posunout do modrého oceánu, vyhnout se konkurenci a zajistit si tak ziskový růst /
Autor: Kim, W. Chan
Vydáno: (2018) -
Jak se budují značky : co obchodníci nevědí /
Autor: Sharp, Byron
Vydáno: (2018) -
Blázinec v Silicon Valley : rychlá auta, luxusní jachty, divoké večírky a... naše budoucnost /
Autor: García Martínez, Antonio
Vydáno: (2017) -
Superzákazník : jednoduchá a rychlá cesta k růstu /
Autor: Yoon, Eddie
Vydáno: (2017) -
Ekonomika, management, marketing /
Autor: Kozler, Josef
Vydáno: (1998)